Gebruik van de OV-chipkaart Dagelijks checken zo’n 600.000 reizigers met hun OV-chipkaart in en uit. De tevredenheid over het reizen met de chipkaart groeide: 86% van de reizigers gaf...
Verbeterde reisinformatie Jaarlijks geeft de NS meer dan 500 miljoen reisadviezen over de dienstregeling, werkzaamheden en verstoringen. In 2016 verschaften wij in ruim 82,0% van de...
Informatie bij verstoringen Met correct en tijdig reisadvies krijgen reizigers meer controle en kunnen ze betere keuzes maken. Jaarlijks geeft NS meer dan 500 miljoen reisadviezen over...
Fietsparkeren Meer dan 40% van de reizigers komt met de fiets naar het station. Zij kunnen gebruikmaken van zo’n 120.000 bewaakte stallingsplaatsen, ruim 310.000...
Fiets & Service In 2016 openden we een Fiets & Service op station Deventer, Amsterdam Centraal (IJ-zijde), Amsterdam Amstel, Rotterdam Centraal, Utrecht Centraal...
OV-fiets In 2016 maakten particuliere en zakelijke gebruikers samen ruim 2,4 miljoen ritten (2015: 1,9 miljoen). Vanaf maart 2016 konden reizigers verspreid over...
OV-servicewinkels NS werkt met andere vervoerders samen in OV-servicewinkels op stations. Reizigers krijgen daar direct hulp bij hun vragen over het reizen met het openbaar vervoer.