Voorwoord NS geeft vorm aan de toekomst van mobiliteit. We willen dat mensen zo aangenaam en makkelijk mogelijk kunnen reizen, nu en in de toekomst.
Beleving van de treinreis Samen met onze partners in het OV werkt NS aan verbetering van alle onderdelen van de treinreis. Reizigers verwachten van ons een uitstekende dienstverlening.
Klanttevredenheid Vanaf 1 januari 2016 stuurt NS op het geïntegreerde klantoordeel van binnenlandse en internationale reizigers. In 2016 gaf 77% van de reizigers op het...
Sociale veiligheid Er is in 2016 veel gebeurd om de veiligheid van reizigers en personeel te vergroten. Helaas vinden er incidenten plaats, maar elk incident is er een te veel.
Beleving van treinen De Treinbelevingsmonitor (TBM) monitort jaarlijks onder 24.000 reizigers de waardering over de kwaliteit van de trein en de treinreis. Dit meet- en...
Beleving van stations We bieden reizigers op de stations diverse voorzieningen, zodat ze er prettig kunnen verblijven en hun tijd optimaal kunnen benutten. De stationsbeleving...
Toegankelijkheid voor mensen met een beperking Onbelemmerd reizen is een groot goed voor iedereen in Nederland, dus ook voor mensen met een beperking.