Klanttevredenheid Vanaf 1 januari 2016 stuurt NS op het geïntegreerde klantoordeel van binnenlandse en internationale reizigers. In 2016 gaf 77% van de reizigers op het...
Beter en Meer: verbeteringen op en rond het spoor Onder de noemer Beter en Meer werken NS en ProRail samen aan betere prestaties op het spoor. Het doel is om het spoor als vervoerproduct aantrekkelijker te...
Verbeterde reisinformatie Jaarlijks geeft de NS meer dan 500 miljoen reisadviezen over de dienstregeling, werkzaamheden en verstoringen. In 2016 verschaften wij in ruim 82,0% van de...
Informatie bij verstoringen Met correct en tijdig reisadvies krijgen reizigers meer controle en kunnen ze betere keuzes maken. Jaarlijks geeft NS meer dan 500 miljoen reisadviezen over...
OV-servicewinkels NS werkt met andere vervoerders samen in OV-servicewinkels op stations. Reizigers krijgen daar direct hulp bij hun vragen over het reizen met het openbaar vervoer.