2016 in een notendop 2016 was het jaar waarin NS een moeilijke periode achter zich liet en de blik weer vooruit kon richten. We werken toe naar de midterm review in 2019, waarin...
Voorwoord NS geeft vorm aan de toekomst van mobiliteit. We willen dat mensen zo aangenaam en makkelijk mogelijk kunnen reizen, nu en in de toekomst.
Verslag van de raad van commissarissen 2016 was het jaar waarin NS zich heeft herpakt. De prestaties zijn verbeterd en met de nieuwe strategie en nieuwe topstructuur kan het bedrijf zich nog...
Onze prestaties in brede context Uit een vergelijking tussen punctualiteit versus drukte op het spoor in 18 landen blijkt dat NS in de top drie staat. Al jarenlang deelt Nederland een...
Beleving van de treinreis Samen met onze partners in het OV werkt NS aan verbetering van alle onderdelen van de treinreis. Reizigers verwachten van ons een uitstekende dienstverlening.
Klanttevredenheid Vanaf 1 januari 2016 stuurt NS op het geïntegreerde klantoordeel van binnenlandse en internationale reizigers. In 2016 gaf 77% van de reizigers op het...
Sociale veiligheid Er is in 2016 veel gebeurd om de veiligheid van reizigers en personeel te vergroten. Helaas vinden er incidenten plaats, maar elk incident is er een te veel.
Beleving van stations We bieden reizigers op de stations diverse voorzieningen, zodat ze er prettig kunnen verblijven en hun tijd optimaal kunnen benutten. De stationsbeleving...