Voorwoord NS geeft vorm aan de toekomst van mobiliteit. We willen dat mensen zo aangenaam en makkelijk mogelijk kunnen reizen, nu en in de toekomst.
Dialoog met onze stakeholders NS heeft dagelijks contact met reizigers, zowel fysiek als via sociale media. Dankzij de dialoog met onze stakeholders kunnen we kansen benutten en...
Schema stakeholderdialoog De veelheid aan stakeholderdialogen van NS in één tabel. De nummering verwijst naar de thema’s uit de materialiteitsmatrix.
Hinder door werkzaamheden Samen met het Locov en ProRail verzamelt NS gegevens over hinder bij buitendienststellingen vanwege werkzaamheden. Het gaat onder meer om het aantal...
Beter en Meer: verbeteringen op en rond het spoor Onder de noemer Beter en Meer werken NS en ProRail samen aan betere prestaties op het spoor. Het doel is om het spoor als vervoerproduct aantrekkelijker te...
OV-servicewinkels NS werkt met andere vervoerders samen in OV-servicewinkels op stations. Reizigers krijgen daar direct hulp bij hun vragen over het reizen met het openbaar vervoer.